.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبرداد:
کشف اسکناس های جعلی در بابل

شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، از شناسائی و انهدام باند جعل اسکناس و کشف بیش از ۱۰ میلیون ریال اسکناس جعلی ۵ هزار تومانی خبر داد .

سرهنگ علی فقیه عبدالهی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در بابل بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتولید اسکناس های جعلی و فروش آن در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد : ماموران پلیس با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی فردی به نام " جواد – ر"۲۴ ساله را به اتهام نگهداری اسکناس های جعلی شناسائی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطر نشان کرد : ماموران با هماهنگی قضائی پس از شناسائی مخفیگاه متهم وی رادراقدامی غافلگیرانه دستگیر ودربازرسی از وی بیش از ۲۰۰ قطعه اسکناس ۵ هزار تومانی جعلی را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ فقیه افزود : متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس اعلام کرد، اسکناس های جعلی متعلق به فردی دیگر به نام " ر- ب"۳۵ ساله می باشد که با شناسائی این فرد ، ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را حین ترد با یک دستگاه خودرو متوقف کردند.
این مقام مسئول یادآور شد : ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۷۷ قطعه اسکناس جعلی ۵۰۰۰۰ ریالی را به همراه ۵ فقره چک بانکی متعلق به فردی دیگر را کشف و ضبط کردند .
سرهنگ فقیه اظهار داشت : ماموران در ادامه تحقیقات از این فرد موفق شدند، دستگاه چاپ اسکناس و پرینتر رنگی را از متهم کشف و ضبط کنند.
گفتنی است، متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.